Siyaset

Vali Köşger ve TBMM Eski Başkanı Şentop, Adana Olgunlaşma Enstitüsünü Ziyaret Etti

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger ve eşi Hanımefendi Fatma Köşger, Türkiye Büyük Millet Meclisi 29. Başkanı Prof. Dr. Mustafa Şentop ve eşi Hanımefendi Sabriye Şentop ile birlikte Adana Olgunlaşma Enstitüsü Kültür Sanat Merkezini ziyaret etti.

Abone Ol

Adanahabermerkezi.com

Gerçekleştirilen ziyarette, Adana'nın köklü kültürel mirasını yansıtan geleneksel el sanatları sergilendi. Konuklar, ahşap oyma, dokuma, nakış, rölyef gibi pek çok el emeği ürünün yer aldığı sergiyi gezerek eserler hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Ziyaret sırasında Adana’nın kültürel zenginliğini ve sanat geleneğini yansıtan çalışmalar büyük beğeni toplarken, misafirler enstitünün çalışmalarını takdirle karşıladı. Adana Olgunlaşma Enstitüsü yetkilileri ise, bu tür ziyaretlerin kültürel mirasın tanıtılması açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

Vali Köşger ve Prof. Dr. Şentop, ziyaret sonunda emeği geçen sanatçılara ve enstitü personeline teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.