Özel Haber

Vali Köşger’den Adana Eczacı Odası Yönetimine Hayırlı Olsun Ziyareti

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Adana Eczacı Odası Başkanı Ezgi Elekarışmaz ve yeni yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.

Abone Ol

Adanahabermerkezi.com

Ziyarette Başkan Ezgi Elekarışmaz ve yönetim kurulu üyeleri, Odanın çalışmaları ve eczacılık alanındaki güncel gelişmeler hakkında Vali Köşger’e bilgi verdi.

Vali Yavuz Selim Köşger, Başkan Elekarışmaz’a ve yeni yönetime görevlerinde başarılar dileyerek, “Adana Eczacı Odası’nın sağlık alanındaki katkıları ve eczacıların toplum sağlığına verdikleri hizmetler büyük önem taşıyor. Yeni yönetimin bu önemli görevi başarıyla sürdüreceğine inanıyorum” ifadelerini kullandı.

Adana Eczacı Odası Başkanı Ezgi Elekarışmaz ise nazik kabulünden dolayı Vali Köşger’e teşekkür ederek, sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi ve eczacıların mesleki gelişimi için çalışmaya devam edeceklerini belirtti.