Adanahabermerkezi.com
Gerçekleştirilen ziyarette, Adana’da yürütülen arıcılık projeleri, üretim süreçleri ve sektörün mevcut durumu ele alınırken, üreticilerin desteklenmesine yönelik çalışmalar da değerlendirildi.
İl Müdürü Bayazıt, arıcılığın tarımsal üretim açısından önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayarak, üreticilerin her zaman yanında olduklarını ifade etti.
Ziyaretin sonunda tüm üreticilere bereketli ve verimli bir sezon temennisinde bulunuldu.




