Başkan Vekili Akkan, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Bugün, Cumhuriyetimizin kurucusu, Başkomutanımız Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının 87. yıl dönümünde milletçe saygı, minnet ve derin bir özlemle anıyoruz. 10 Kasım, bir liderin fiziken aramızdan ayrılışının değil; O’nun fikirlerinin, devrimlerinin ve ‘En büyük eserim’ dediği Cumhuriyet’in ölümsüzleştiği gündür. Atatürk için bir 10 Kasım anması, sadece geçmişe duyulan bir özlem değil, aynı zamanda geleceğe taşınan bir sorumluluktur.