Başkan Vekili Akkan, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Sevgili Seyhanlılar,
Bayramlar, her şeyden önce yan yana durmanın, birbirimizin elini tutmanın ve paylaşmanın değerini hatırlatır. Bizi biz yapan da zor zamanlarda nasıl kenetlenebildiğimiz, birbirimizin eksiğini nasıl tamamlayabildiğimiz ve sevinçlerimizi paylaştıkça nasıl büyütebildiğimizdir. Seyhan’ın o köklü kültüründe var olan birlik duygusu, her bayramda biraz daha canlanır ve bize asıl zenginliğin omuz omuza vermek olduğunu gösterir.
Bu bayramın Seyhan’ın her sokağında, her mahallesinde komşuluk ilişkilerini, içten bir selamı, dayanışmayı ve adalet duygusunu daha da güçlendirmesini temenni ediyorum. Aynı gökyüzünün altında, aynı ekmeği bölüşen insanlar olarak birbirimize daha sıkı sarılmalıyız. İhtiyacı olanın her zamankinden daha fazla yanında olduğumuz, sadece aşımızı değil; umudumuzu ve geleceğimizi de paylaştığımız güzel bir bayram geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramı’mız mübarek olsun.”
Medya
Siyaset
Ekonomi
Gündem
Yerel
Sağlık
Özel
Adana
Akkan: “Bayramlar Paylaştıkça Güzel”
Seyhan Belediye Başkan Vekili Hasibe Akkan, Kurban Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Yorumlar
Trend Haberler
Adana'da Teşkilatın ve Sahanın Tanıdığı İsim: Hıdır Bahçe
Sanatın Gücü, İyiliğe Dönüştü
Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, Güzelyalı Mahallesi’nde Vatandaşlarla Buluştu
MHP’de Fesih Kararı: Adana İl ve İlçe Teşkilatları Görevden Alındı
MHP Adana İl Başkanlığı’nda Görev Değişimi



