Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, “10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü”
dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Demirçalı, mesajında şu
ifadelere yer verdi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu, büyük devlet adamı Gazi Mustafa Kemal
Atatürk’ü ebediyete uğurladığımız günün yıldönümünde, onu bir kez daha
saygı, sevgi ve minnetle anıyoruz.
Atatürk, yalnızca bir ulusun kurtarıcısı değil; aklın, bilimin,
özgürlüğün ve çağdaşlığın sembolüdür. Bizler, onun gösterdiği yolda
yürümeye, Cumhuriyet değerlerini yaşatmaya ve geleceğe taşımaya
kararlıyız.
10 Kasım, yas tutmanın ötesinde; Atatürk’ün fikirlerini, ilkelerini ve
mücadelesini yeniden hatırlama, aynı kararlılıkla geleceğe yürüme
günüdür.
Bu duygu ve düşüncelerle Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, çağdaş
Türkiye’nin mimarı Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ü ebediyete
uğurlayışımızın 87'nci yıl dönümünde saygı, sevgi ve özlemle
anıyorum.”
Yerel
Özel
Sağlık
Siyaset
Spor
Kültür-Sanat
Bilim-Teknoloji
Gündem
Ekonomi
Ali Demirçalı'dan "10 Kasım" Mesajı
Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı: “Atatürk’ün izinde, Cumhuriyet’in ışığında yürümeye devam edeceğiz.” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Adana'da Teşkilatın ve Sahanın Tanıdığı İsim: Hıdır Bahçe
JMO 2. Başkanı Akdoğan, Bilimsel Ve Sürdürülebilir Politikalar Çağrısı Yaptı
Adana Sevdalısı Mahmut Uslu’ya Destek Zamanı
Sanatın Gücü, İyiliğe Dönüştü
Başkan Vekili Yıldız “Eğitime Yapılan Hizmet Geleceğe Yapılan En Güzel Yatırımdır”





