Başkan Vekili Boyraz mesajında şunları ifade etti:
"19 Mayıs 1919, milletimizin bağımsızlık mücadelesinin başladığı ve
gençlerimize emanet edilen bir özgürlük meşalesinin yandığı gündür.
Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bizlere bıraktığı bu miras,
gençlerimizin azmi ve enerjisiyle her zaman yolumuzu aydınlatacaktır.
Gençlerimiz, ülkemizin geleceğini şekillendirecek en değerli
hazinemizdir. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm Yüreğirli
hemşehrilerimizin ve gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve
Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum."
Yüreğir Belediyesi olarak bu anlamlı günü çeşitli etkinliklerle
kutlayacaklarını belirten Başkan Vekili Boyraz, tüm vatandaşları ve
gençleri düzenlenecek etkinliklere davet etti.
Medya
Siyaset
Ekonomi
Gündem
Yerel
Sağlık
Özel
Adana
Başkan Vekili Cafer Boyraz'dan "19 Mayıs" Mesajı
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Yorumlar
Trend Haberler
Adana'da Teşkilatın ve Sahanın Tanıdığı İsim: Hıdır Bahçe
Sanatın Gücü, İyiliğe Dönüştü
Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, Güzelyalı Mahallesi’nde Vatandaşlarla Buluştu
MHP’de Fesih Kararı: Adana İl ve İlçe Teşkilatları Görevden Alındı
MHP Adana İl Başkanlığı’nda Görev Değişimi




