Adana’da sıcakların birden 30 derecenin üzerine çıkması ile yayla sezonu da açıldı. Sıcaktan bunalan Adanalılar yaz aylarını yaylalarda geçirir ve buraların nüfusu yaz aylarında hayli artar.

Yaylalarda artan nüfus ile birlikte sağlık hizmetlerinin de aksamaması için sağlık personelleri vefakarca çalışmaya devam ediyorlar.

NACAR: SAĞLIKLI BİR YAZ DİLİYORUM

30 ve 50 Yıllık Duayen Eczacılara Plaket
30 ve 50 Yıllık Duayen Eczacılara Plaket
İçeriği Görüntüle

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, “Akçatekir’de sağlık hizmetlerimiz yaz sezonu boyunca kesintisiz devam ediyor!
Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanemize bağlı Akçatekir Semt Polikliniği, bölgedeki yerel halkımız ile yaz döneminde gelen yaylacı hemşehrilerimizin sağlık ihtiyaçlarını yerinde karşılamak üzere kapılarını açtı.
Tüm vatandaşlarımıza esenlik dolu, sağlıklı bir yaz mevsimi dileriz” dedi.