Adanahabermerkezi.com
Zabıta Müdürlüğü, denetimlerle ilgili yaptığı açıklamada, “Halk sağlığı ve tüketici hakkı kırmızı çizgimizdir” diyerek, kurallara uymayan işletmelere karşı gerekli işlemlerin yapıldığını belirtti.
Ekiplerin, raflarda son tüketim tarihi geçmiş ürünleri tek tek tespit ederek satıştan kaldırdığı, fiyat etiketi ile kasa fiyatı uyuşmayan ürünlerle ilgili de tutanak tuttuğu bildirildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, vatandaşların güvenle alışveriş yapabilmesi için denetimlerin aralıksız ve artarak süreceği vurgulandı.





