Yüreğir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı öncesinde
yurttaşların sağlığı ve güvenliği için denetimlerini sürdürüyor. Bu
kapsamda tatlı imalathaneleri, büyük marketlerin şekerleme ve tatlı
reyonları ve kuruyemişçiler denetlendi.
Denetimlerde ürünlerin son kullanma tarihlerine, mamul, yarı mamullerin
özelliklerine, üretim ve soğuk hava depolarına bakıldı. İşletmelerde
gerekli incelemeler yapılarak üretimin gıda yönetmeliğine uygun olup
olmadığı ve işletmelerin teknik ve fiziki uygunluğuna bakıldı.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri ayrıca belediye veteriner hekimi ile birlikte
ilçe geneli kurban satış alanlarında denetimler gerçekleştirdi.
Denetimlerde kurbanlık hayvanların küpe, pasaport, sağlık raporları ve
satış alanlarının hijyen koşulları titizlikle kontrol edildi.

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, “Zabıta ekiplerimiz, mübarek
Kurban Bayramı öncesinde ilçemizde bulunan pastanelerde, marketlerde ve
kurban satış alanlarında, gerekli denetimlerde bulunuyor. Rutin olarak
yaptığımız denetimlerimize devam edeceğiz” dedi.
Yüreğir Belediyesi, yurttaşların güvenli gıdaya ulaşması için
denetimlere devam edecek.
Yüreğir'de Zabıtadan "Bayram" Denetimi!
Yüreğir Belediyesi, yaklaşan Kurban Bayramı öncesi market, tatlı ve şekerleme satan iş yerlerine yönelik denetim gerçekleştirdi.
Yorumlar
Trend Haberler
Adana’da Kaçak Yapılaşmaya Karşı Kararlı Mücadele: Seyhan Baraj Gölü Çevresi Koruma Altında
Özel Hastaneyi Kim Koruyor?
AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı Görevinden İstifa Etti
Adana'da Teşkilatın ve Sahanın Tanıdığı İsim: Hıdır Bahçe
JMO 2. Başkanı Akdoğan, Bilimsel Ve Sürdürülebilir Politikalar Çağrısı Yaptı