Adanahabermerkezi.com

İmzalanan protokol kapsamında, bilimsel ve teknik çalışmaların güçlendirilerek Adana’nın afetlere karşı daha dirençli hale getirilmesi hedefleniyor. Protokolün, özellikle risk yönetimi ve afetlere hazırlık süreçlerinde önemli katkılar sunması bekleniyor.

Meslek Odalarına Teşekkür

Başkan Vekili Geçer, sürece katkı sunan Jeoloji Mühendisleri Odası Adana Şube Başkanı Dr. Mehmet Tatar ile Jeofizik Mühendisleri Odası Adana Şube Başkanı Emin Pişkin’e teşekkür etti.

Aladağ Belediye Başkanı Kemal Özdemir’in Klibi Gündem Oldu
Aladağ Belediye Başkanı Kemal Özdemir’in Klibi Gündem Oldu
İçeriği Görüntüle

“Daha Güvenli Bir Adana İçin Çalışıyoruz”

Geçer, bilimin rehberliğinde daha güvenli ve dirençli bir Adana için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

İmzalanan iş birliği protokolünün, şehirde afet risklerinin azaltılmasına yönelik önemli bir adım olduğu ifade edildi.