19 Mayıs’ın Milli Mücadele ve bağımsızlık yolunda bir dönüm noktası olduğunu söyleyen Başkan Göl, yönetim kurulu adına yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
“Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 19 Mayıs 1919'da Samsun'a çıkarak Türk Milleti için bağımsızlık mücadelesini başlatmıştır. Bu nedenle 19 Mayıs bizler için oldukça anlamlı bir gündür. Bu bağımsızlık mücadelesi çığ gibi büyümüş ve Anadolu’nun dört bir yanına yayılarak, Türk Milleti eşi benzeri olmayan bir destan yazmıştır. İstiklal savaşına önderlik eden ve bizlere bağımsız bir devlet armağan etmiş olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 'Bütün ümidim gençliktedir' diyerek bu cennet vatanı gençlere emanet etmiştir. Bu sebeple gençlerimize düşen görev, Atatürk ilke ve inkılaplarının ışığında cumhuriyet ve demokrasiye sahip çıkarak huzur ve refah dolu bir ülke için çalışmaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü, silah arkadaşlarını, tüm şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramını kutluyoruz.”
Medya
Siyaset
Ekonomi
Gündem
Yerel
Sağlık
Özel
Adana
Kamil Yalçın Göl “İlk Adımın İzinde Işığınla Yürüyoruz”
Yerel Medya Güçbirliği Platformu Başkanı Kamil Yalçın Göl, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'na ilişkin kutlama mesajı yayımlandı.
Yorumlar
Trend Haberler
Adana'da Teşkilatın ve Sahanın Tanıdığı İsim: Hıdır Bahçe
Sanatın Gücü, İyiliğe Dönüştü
Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, Güzelyalı Mahallesi’nde Vatandaşlarla Buluştu
MHP’de Fesih Kararı: Adana İl ve İlçe Teşkilatları Görevden Alındı
MHP Adana İl Başkanlığı’nda Görev Değişimi




