Başkan Yıldız mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Demokrasimizin temel taşlarından biri olan muhtarlarımız, mahallelerimiz ile yerel yönetimler arasında güçlü bir köprü vazifesi görmektedir. Halkın taleplerini, ihtiyaçlarını ve sorunlarını en yakından bilen, vatandaşla birebir iletişim halinde olan muhtarlarımız; katılımcı, şeffaf ve etkin bir yerel yönetimin vazgeçilmez temsilcileridir.
Ceyhan Belediyesi olarak her mahallemizde muhtarlarımızla sürekli iletişim ve iş birliği içerisindeyiz. Çünkü biliyoruz ki, Ceyhan’a en doğru hizmeti, mahallelerimizin sesi olan muhtarlarımızla omuz omuza vererek gerçekleştirebiliriz.
Bu vesileyle, fedakarca görev yapan tüm muhtarlarımızın 19 Ekim Muhtarlar Günü’nü kutluyor; aileleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yaşam diliyorum.”
Başkan Yıldız ayrıca, muhtarların yerel yönetimlerdeki rolünü güçlendirecek projelere ve mahalle odaklı hizmet anlayışına devam edeceklerini belirtti.
Ekonomi
Adana
Özel
Siyaset
Yerel
Spor
Gündem
Eğitim
Sevil Aydar Yıldız’dan 19 Ekim Muhtarlar Günü Mesajı
Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Sevil Aydar Yıldız, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında, muhtarların yerel yönetimlerin en önemli paydaşlarından biri olduğunu vurguladı.
Yorumlar
Trend Haberler
MHP Adana İl Başkanlığı’nda Görev Değişimi
MHP’de Fesih Kararı: Adana İl ve İlçe Teşkilatları Görevden Alındı
İsmet İnönü MTAL’de Mezuniyet Coşkusu
Küçüksaat Meydanı İlgi Bekliyor: Yıllardır Düzenleme Yapılmadı
Ürün: “Milli Değerlerle Yetişen Gençlik Türkiye Yüzyılı’nın Mimarı Olacak”




